Wednesday, August 22, 2012

raya 2012 :)

assalamualaikum semua :) msty sekarang nie you all still beraya ag kan . but for me , duduk rumah jela . dah
habis dah semua rumah nak g raya . dah tade rumah dah nak g beraya . hehe :) bosan jugak dudk rumah . anak
sedara n kakak2 semua dah balik rumah masing2 . so , rumah dah kembali sunyi laa . raya tahun nie tak berapa
nak seronok sgt laa . sadis je rase . nape ? saya pun  tatau laa nape . mybe sebab tak raya sama-sama kot mcm
tahun sebelum nie . mmbe laa kan . hmm :') yela , ramai dah sambung blaja so , tak boleh laa nak sama2 dah .
balik cite raya tadi . korg dapat bnyk tak duit raya . kte pun dapat bnyk jugak . haha . tp g raya rumah org tak
dapat dah laa . dah besar kan . ada certain rumah je still dapat lagi . at least seronok coz dapat raya with my
unnie n my sweetheart cima senget tu . hahah . ada laa sikit gmba . tahun nie tak bnyk gmba coz akak aku suma raya rumah mak mertua . haha . me and my brother je raya sini raya pertama . wee :)






she my rabbit . hahaha .






nampak tak gmbar merepek kteorg . haha . mmag kalu nak upload semua esok pun tak habis . nmpk tak bnyk dye mcm mana . biasa laa kalu semua muka keje nak bergambar je . sabar jela . haha . btw , thanks 
raya nie best laa dapat jumpa korg . lama kot dah tak jumpa korg . hangout sama kan . hehe :DD rasanye tak
lambat ag nak wish SELAMAT HARI RAYA . Maaf zahir batin semua . 

she my sweetheart . ecehh !  ♥♥









*jemputlah raya datang rumah :)

4 comments:

amar daniel said...

selamat ari raya adex...
best dpt raya gan korg semua.heheh
0juz tkilan tak dpt raya gan aini aku uwhhh...
:)

amar daniel said...

*ur onni zyra

ceritera plumm said...

tau tape kan . kalu tak msty ada jugak gmba ainie dalam nie . sdey sdey nie . mcm mana nie . btw , selamat hari raya jugakk kakak :DD

CeRiTeRa MiSzChuEk ^_^ said...

eceecehhhh. my sweetheart <3 *_^
singgah la blOg aku plak yee :)