Monday, August 13, 2012

preparation raya :)

hye readers . ape plan hari nie ? msty suma tgh busy buat preparation raya kan kan . seronok nye . aku
plak duduk dekat hostel tak boleh nak g mane2 . kelas pun tak g . tak sehat laa ): time nak raya mcm nie
laa tak sehat kan . btw , ada plak org balik2 je cari nahas ngan aku . nak kena nie . diam2 sudah .
abaikan jela org tu . back to the story tadi . ape kaorg dah beli tuk raya ? msty meriah laa raya korg tahun
nie . saya baru beli brg sikit2  dekat TS hari sabtu hari tu . lepas tu gerak pergi masjid jamek plak teman
miera cari baju kurung untuk raya . pergh ! penat sgt . lepas buka baru gerak balik . tu pun ada lagi yg
ta cukup tu . tp seronok dapat hang out ngan unnie2 saya n miera even penat gler . dgn ramai org nye lagi .


nmpak tak semua muka dah penat dah . 
see the budak gorjez tu buat muka 
:DD


*sakit hati . ada org mulut mcm puaka ! hurr !

No comments: